Τι είναι η Φυσικοθεραπεία;

Η Φυσιοθεραπεία ή Φυσικοθεραπεία  είναι το σύνολο των μεθόδων που χρησιμοποιούνται απο τον πτυχιούχο φυσικοθεραπευτή, ο οποίος αποτελεί τον εξειδικευμένο επαγγελματία, με στόχο την θεραπεία και τον περιορισμό συμπτωμάτων ασθενειών και παθολογικών καταστάσεων που είναι συνδεδεμένες με προβλήματα κινητικά.

Η σύγχρονη φυσικοθεραπεία συμβάλλει στη βελτίωση   της  απαιτητικής και πιεστικής καθημερινότητας με ποικίλους τρόπους και για το λόγω αυτόν  καθίσταται απαραίτητη, τόσο ως πρόληψη όσο και ως θεραπεία, σε οποιαδήποτε μυοσκελετική δυσλειτουργία.

Ο φυσικοθεραπευτής ως γνώστης της κίνησης και της λειτουργίας του μυοσκελετικού συστήματος, μπορεί να συμβάλει στη μείωση του πόνου και στη θεραπεία της πάθησης. Οι σύγχρονες θεραπευτικές μέθοδοι στηρίζονται τόσο σε συμβουλευτικές όσο και σε παρεμβατικές πράξεις. Βασικό κομμάτι της πράξης είναι η παρατήρηση στάσης-κίνησης και η αξιολόγηση του κάθε ατόμου που προέρχεται για φυσικοθεραπευτική  αποκατάσταση.

Μέσω της σωστής διάγνωσης της κίνησης και της δυσλειτουργίας του κάθε ατόμου θα μπορέσει ο φυσικοθεραπευτής να κατευθύνει τον ασθενή στη μείωση πόνου και συμπτωμάτων που προέρχονται από κάποια πάθηση. Η συμβολή κυμαίνεται σε πολλά επίπεδα και δεν συνίσταται απλώς στην ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Η εργονομική παρέμβαση, η παρατήρηση για διόρθωση της στάσης και της κίνησης των ατόμων καθώς και όλες οι παρεμβατικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη καθημερινή φυσικοθεραπευτική πράξη είναι απαραίτητες για την οριστική λύση του προβλήματος  και παράβλεψη αυτών θα έχει ως αποτέλεσμα τη συχνή επίσκεψη για το ίδιο πρόβλημα .

Στοχοι της φυσικοθεραπευτικης παρεμβασης:

•    Τη λύση του μυοσκελετικού πόνου με φυσικές μεθόδους.

•    Την εργονομική καθοδήγηση του ασθενούς στη βελτίωση της καθημερινότητας.

•    Τη λύση των μυικών σπασμών που δημιουργούν έντονους πόνους οι οποίοι είναι αντιληπτοί από τον       ασθενή ως πιάσιμο.

•    Την προαγωγή σωστών προτύπων κίνησης και στάσης σε οποιαδήποτε δραστηριότητα του ασθενούς.

•    Την ενθάρρυνση και καθοδήγηση στην καθημερινή άσκηση για την βελτίωση και σταθερότητα του μυοσκελετικού συστήματος, ώστε να δέχεται και να αντιμετωπίζει τις μικρό-κακώσεις που δημιουργούνται ,πριν αυτές μεταβληθούν σε οξεία και δύσκολα αναστρέψιμα προβλήματα.

Ζητήστε σήμερα κιόλας συμβουλές για το δικό σας πρόβλημα!
210 2011 374 / 693 6725 905